feewieetttt...

My photo
Jertih, Terengganu, Malaysia
assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1MALAYSIA kepada sesiapa yang terview atau view2 my blog... k about me, saya sorang yang simple, ceria, riang- riang ria, lawak, funny n lots more. huhuhu.. sy buat blog nih sjer jer nak kongsi2 cerita duka n suka, serta pengalaman2 saya belajar di alam ini, mungkin kalau saya belajar benda baru saya akan bagitau melalui blog nih... ok lah..chaouw!! (n_n)

Monday 31 December 2012

Happy Dukky

assalamualaikum...
dah lama nampaknya aku dop update apa- apa kat ruangan blog aku ni...
dalam masa yang lama tu jugak la banyak masalah yang datang... tapi syukur alhamdulillah aku dapat kawal mental aku ni sikit- sikit...
sekarang dah masuk tahun ke dua iaitu sem tiga aku kat KPTM ni... wah... kejap je masa berlalu...
hari ini bertarikh 1 JAN 2013..
dah masuk tahun baru pom kita sekarang... ambik kesempatan sikit lah nak ucap SELAMAT TAHUN BARU kepada semua... Semoga di murahkan rezeki dan terpelihara kesihatan semua..tahun baru ini dimulakan dengan azam yang kuat di dada.. dan berusahalah untuk mencapainya....jangan plak azam tahun lepas pom tak tercapai dah nak pasang azam baru..huhuhu...
oklah.. mengomel banyak betol..hahaha...
 nak hilngkan stress gini lah.. kena banyak ngomel la kan...
huhuuhuu..
 stresss... knpa ek???
nak tahu ke??
dah masuk sem ke3....
sem 1 dan 2 aku dapat Dean's List...
bangga tak?? MESTILAH....!!!!...
tapi yang tak membanggakan cuma satu, ramai plak yang tak suka klu dapat tinggi2, klu dapt pujian pom...hrmmm.... aku maksudkan bukan diri ini aja, tapi semua dak- dak kelas aku terkena... dengar mentor kami cakap kami group harapan.. sumer 18 orang tapi dapat Dean's List 3 yang slbihnya kebanyakkan dapat 3.00 and above yang dapat 2.00 above ada gak.. just 1 2 org kot.. aku pom tak pasti..hahaha
so... kami ni jadi pujian Dekan,, so.. mentor2 group lain dengki, n kami jadik mangsa.. ada yang tak mboh bagi nota kuliah.. sumer soh kami wat sendiri...
ok lah... mungkin ini ujian yang Allah bagi untuk kitorang... k.. bagi aku sendiri aku akan cuba untuk laluinya dengan sabar sikit2..hahahaha...




k lah.. nak tunjuk gambar sumer dop dalam laptop kat bilik.. ni nasib baik tak de klas, so lepak kat makmal komputer..hahahaha...ambil yang selit dalam pendrive jela ek.. ni gambar semasa g Hutan lipur Sekayu kat terengganu...


k lah.. chow dulu...
assalamualaikum....



No comments:

Post a Comment