feewieetttt...

My photo
Jertih, Terengganu, Malaysia
assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1MALAYSIA kepada sesiapa yang terview atau view2 my blog... k about me, saya sorang yang simple, ceria, riang- riang ria, lawak, funny n lots more. huhuhu.. sy buat blog nih sjer jer nak kongsi2 cerita duka n suka, serta pengalaman2 saya belajar di alam ini, mungkin kalau saya belajar benda baru saya akan bagitau melalui blog nih... ok lah..chaouw!! (n_n)

Monday 23 July 2012

Kenangan Klinikal Kat HRPZ II

assalamualaikum...

dah lam aku tak menulis kat blog ni..hmmm.. dah beberapa bulan ntah..huhuhu... sekarang pom dah masuk bulan Ramadhan al- Mubarak dah...
dah masuk 4 hari umat Islam berpuasa... Alhamdulillah...
puasa tahun nih memeng 1st time aku puasa 100% sahur n berbuka kena cari makanan sendiri... nak balik rumah mesti tak sempat minggu ni, cz minggu depan nak g posting plak..
tapi nasib baiklah dekat Pasir Mas jer...
tapi, boleh ke tahan bulan puasa nih nak keja? nak jaga kerenah pesakit bukan senang..
tapi, mungkin ni lah salah satu ujian Allah untuk hambanya ini... InsyaAllah, aku akan buat yang terbaik.. Amin....ni kira kali ke 2 aku g posting, nih bagi sem 2 lah...

1st aku g posting dulu masa sem 1 kat Hos. Permaisuri Nur Zahirah 2 (HRPZ 2)  kat Kota Bharu ni jela.. awal bulan 6 kot.. sebulan dok kat sana, mmg mencabar jugaklah...
kena plak kat wad Bendahara ( wad lelaki dewasa ) .. mmg cbuk giler lah wad tu... tapi sempat lah nak sorok2 dalam bilik prosedur nak rest2 kan kaki yang letih,, sempat jugak nak posing..huhuhu....

  

comel2 jugop yang 1 group nga aku..hahahaha....

muka aku mesti nak ader jugak... rela duk terjungkit2, asalkan muka aku 6pak, tak terlindung..hahahaha...



dan ni lah kenangan terakhir...  gambar ni di ambil masa ari last klinikal kat HRPZ tu....

2 comments:

  1. skrg ni wane pink lagi ke baju nursing kptm?

    ReplyDelete
  2. susah tak course nursing tu kalau takde basic pure science ? and senang tak kalau nak apply kerja after get diploma ?

    ReplyDelete