feewieetttt...

My photo
Jertih, Terengganu, Malaysia
assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1MALAYSIA kepada sesiapa yang terview atau view2 my blog... k about me, saya sorang yang simple, ceria, riang- riang ria, lawak, funny n lots more. huhuhu.. sy buat blog nih sjer jer nak kongsi2 cerita duka n suka, serta pengalaman2 saya belajar di alam ini, mungkin kalau saya belajar benda baru saya akan bagitau melalui blog nih... ok lah..chaouw!! (n_n)

Wednesday 29 February 2012

kehidupan di kolej Kejururawatan KPTM, Kota Bharu

alhamdulillah..
aku dah pon 2 bulan belajar di kolej ini...kawan2 pon okey gak...pembelajaran pom lagi lah ok...
coz aku dah ada asas biologi masa form 5 dulu, hok aku belajar anatomy tu n belajar biokimia menjadi teramat senang,,
ibarat refresh semula ingatan aku jer...
huhuhuhu.....
walaupon banyak jugak masalh, akan aku usaha supaya tak campur dalam pembelajaran aku...hidup ini kadang2 rumit... kadang2 senang,, tu jer yang kita perlu ingat..
oklah...

batch aku nih semua 24 orang pada asalnya.. tapi sorang dah kuar coz masalah kewangan g2 kot.... tinggal lah 23 orang jer...3 orang jer jejaka lam batch aku..huhuhuhu...semua tolo2 gak lah...nasib baik muda dari aku..klu tua dari aku malas aku nak layan sangat..huhuhuhu...

asrama aku nih kira asrama terbaru, terfreshhh gtu...cz dengar khabar aku dftar 22/1 tu, yang senior2 baru pindah lam 1 minggu gtu gak ar kowt..aku pom tak pasti ngat benda2 gni....dulu kampus kemumin, tapi sekarang kampus lembah sireh @ waterfront...betol2 belakang tesco...hahahhaha...dekat kat sungai kelantan lah... ad alah jugak kolej masterskill cni....lebih kurang jiran lah kita panggil kowt... hahahaha...

tapi tak lah best sangat kat cni coz tempat pom baru lagi.. ari2 serempak ngan mamak bangla yang wat bangunan kat kawasan sekitar kolej nih..
kadang2 takut gak, lagi pon asrama TAK DOP PAGAR tu..!!!!!

huhuhuhu.... lagi pon tempat baru,, hemmmm... agak2 ado dop tau pagar nanti...lamo tu nop duk cni... 3 taun beb...huhuhu....
tapi di arapkan aku akan sentiasa fokus lah nga pembelajaran aku... aku dop se lah main2 lagi macam dulu...
nop jugop wat mok ayoh aku bangga dengan aku.. lagi pon loan 57 ribu tu... nak free keno lh leh 3.5 keatas... nasib baik lah KPTM nih bawah MARA kan..hahaha... ada jugop keuntungan citu...





16 comments:

  1. asrama dia satu bilik berapa orang eh ?

    ReplyDelete
  2. haii . saya dapat tawaran utk sambung diploma in nursing dekat kptmkb .

    mcm mana cara pembelajarannya ? sbb masa kat sekolah dlu , saya tak amik subjek sains tulen mcm fizik , kimia , biologi . rasanya patut ke saya terima tawaran ni ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ain 😝 intake bulan julai ke?
      bolehla kawan ngan saye

      Delete
    2. saya jugak tak ambik aliran sains
      selama berkenalan, jumpa intake bulan julai nanti

      Delete
    3. saya pun intake july ! see you guys ! tak ambik pure sains jugak . tapi kene struggle lah .

      Delete
  3. Haiii selamat berkenalan...saya phm intake july. Insha Allah.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. saya pom intake bulan julai, selamat berkenalan, harap boleh jadi kawan disana nanti.��

      Delete
    2. Hi, samaaa. Intake july 2020 juga

      Delete
  5. Saya pun sama intake bulan julai ni tapi risau pon ada takut tkboleh bawa sbb nursing mungkin full BI.. tu yg risau takut beljar separuh jalan.😌

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa full BI saya lemah BI 😭😭😭

      Delete
  6. Hii sye pun intake july.. Harap boleh jadi kawann

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii saya intake July jugak. Dari mana ya

      Delete
  7. Hii sye pun intake July..... Harap sgt jd kawan

    ReplyDelete